Coretan Beta

MH 2616 fly ~ fly ~ fly
Wednesday, January 22, 2014 ? 0 puffybunny ?

Assalamualaikum wbt tuan tuan dan puan puan..

Syukur Alhamdulillah. Bersyukurlah dengan apa – apa sahaja yang kita miliki pada hari ini. Bersyukurlah masih ada lagi orang yang sayang hehe straight to the point aje lahh





13 hb januari 2014 minggu lepas di temani balik kampong dengan insan di sayangi.. Ini first time la si dia tu ikut balik rumah kenal dengan family. Syukur juga la semua nya berjalan dengan lancar. Kalau ada kekurangan di minta maaf la banyak banyak.

Oo ya, bukan semua pasangan yang bercinta tu akan buat benda yang bukan bukan ye. Jadi harap takde yang buat fitnah atau fikir yang negative bila tengok kami berdua ne bercinta. Kami berkenalan dan timbul rasa sayang dalam hati masing masing antara satu sama lain, ini semua adalah ketentuan Tuhan. Cuma haram bila bercinta untuk suka-suka jadi kami tak macam tu ye. Harap maklom.

Segan pula nak cerita panjang-panjang huhi akhir kata, doa kan lah yang terbaik untuk kami berdua, moga ada jodoh sampai jannah di antara kami berdua aamin.. Ini adalah salah satu daripada harapan aku juga. Doakan yang terbaik untuk orang lain, dengan izin-Nya kebaikan itu akan datang semula pada orang yang mendoakan.

Have nice day ^_^ 


Thanks for reading :)




The Older


The Ready Set-Love Like Woe