Coretan Beta

some...
Tuesday, October 15, 2013 ? 0 puffybunny ?

Dengan nama Tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Ya Allah.. Ya Rahman.. Ya Rahim..



Pemilik 7 petala langit dan bumi.. Mengetahui segala galanya.. Tuhan yang menciptakan aku.. pemilik diriku.. memahami segala selok belok tentang aku.. mengetahui kekecewaanku dan kesedihan ku saat ini.. aku memohon agar hati ku yang remuk, dicantumkan kembali.. tangisku di hapuskan.. lihatkan aku segala yang tersembunyi di hadapan mahupun di belakang.. kurniakanlah aku ketabahan atas kekurangan.. berikan aku kebahagian yang hakiki.. lindungi aku  dari segala keburukan di dunia dan akhirat..

Hasbunallah huwa nikmallwakill

Cukuplah Allah sebaik baik penolong & sebaik2 pelindung

Makbulkan lah doaku

Allahuakhbar

Allah Maha Besar

Amin amin ya raballamin =(









p/s : some people will hate me, some will love me.. but only the true

one will stay with me forever. 


Thanks for reading :)




The OlderThe Newer


The Ready Set-Love Like Woe