Coretan Beta

kolej
Tuesday, October 15, 2013 ? 0 puffybunny ?

Asslamualaikum wbt..

Aku baru dapat tinggal di hostel semester ini.. dlu tinggal di blok Kolej Abdul Rahman Limbong tapi sekarang ne dapat di Kolej Sheiyk Abdul Malek..

Sebelum pindah sini, sengsara juga kena angkat barang2 sampai tingkat 5 sebab dapat tingkat 5.. tangga kolej ne pun besar jadi memang dasyat.. nasib lah nasib ada kawan tolong.. tingkat 5 ne bukan tingkat yang rendah ye tapi yang tinggi sekali dan paling atas… saiz bangunan ne agak besar sebab tu tingkat 5 terasa macam angkat barang sampai tingkat 10 haha

Apa apa pun, bilik yang aku tinggal sekarang ne agak terasa selesa juga la dan kurang seram berbanding bilik aku tinggal sebelum ne Kojel Abdul Rahman Limbong

Sepanjang aku tinggal di kolej tersebut ade lah pelajar yang trauma kena kacau la, aku pun sebenarnya pernah nampak juga tapi macam kabur kabur.. maybe ya dan maybe bukan..  dan lain lain situasi lagi.. itu ak malas nak fikir hehe 

Roommate ak belum tahu lagi sape sebab belum check in.. jadi tunggu je lah sampai habis cuti raya nie baru masuk kowt hee selamat jadi kawan baek J

Sebelum log out, izinkan ak mengucapkan Salam Aidul Adha to all muslim around the world. May Allah swt forgive our sin. Amin 


Thanks for reading :)




The OlderThe Newer


The Ready Set-Love Like Woe